Wednesday, October 12, 2016

1929 Ineenstorting

1929 ineenstorting Franklin D. Roosevelt gestoot die Tennessee Valley Wet as deel van sy New Deal agenda. Kyk hoe hierdie wetgewing is ontwerp om te help sukkel Tennessee boere. Seisoen 0, Episode 0 (2min) "Rel =" popover "class =" videoThumbNail duim-box sizeA "data-href =" Geskiedenis / onderwerpe / groot-depressie / videos / Tennessee-vallei-owerheid-goedkoop-krag "href =" # "data-module-ID = "528e394da93ae" data-id = "21119346" data-status = "video" data-release-url = "link. theplatform / s / xc6n8B / pUrcQXir8oWD? oorskakel = hdsassetTypes = medium_video_akmbr = truemetafile = vals" data-duur = " 2min "data-gradering =" TV-PG "> Speel video Franklin D. Roosevelt en die Wet Tennessee Valley Authority 2min Hoe het President Franklin Rooseveltx27; s New Deal kry die Amerikaanse ekonomie weer op dreef, en watter komponente nog 'n groot impak op todayx27; s samelewing? Seisoen 0, Episode 0 (2min) "Rel =" popover "class =" videoThumbNail duim-box sizeA "data-href =" Geskiedenis / onderwerpe / groot-depressie / videos / die nuwe-transaksie-how-nie-dit-invloed-ons-vandag "href = "#" data-module-id = "528e394da93ae" data-id = "21108066" data-status = "video" data-release-url = "link. theplatform / s / xc6n8B / 9xR96Cxdnjql? oorskakel = hdsassetTypes = medium_video_akmbr = truemetafile = vals "data-duur =" 2min "data-gradering =" TV-PG "> Speel video Franklin D. Rooseveltx27; s New Deal 2min Franklin D. Roosevelt onderteken die Social Security Act as deel van sy New Deal pogings om te red swaaiende Amerikaners van die vernietigende gevolge van die Depressie. Seisoen 0, Episode 0 (2min) "Rel =" popover "class =" videoThumbNail duim-box sizeA "data-href =" Geskiedenis / onderwerpe / groot-depressie / videos / FDR-skep-sosiale-sekuriteit "href =" # "data-module-id =" 528e394da93ae "data-id =" 21106727 "data-status =" video "data-release-url =" link. theplatform / s / xc6n8B / fakxZvGhPvMt? oorskakel = hdsassetTypes = medium_video_akmbr = truemetafile = vals "data-duur =" 2min " data-gradering = "TV-PG"> Speel video Franklin D. Roosevelt Skep Social Security 2min Verkies in 1933, Franklin D. Roosevelt was 'n gerusstellende teenwoordigheid vir baie Amerikaners deur die proewe van die Groot Depressie. Seisoen 1, Episode 0 (5min) "Rel =" popover "class =" videoThumbNail duim-box sizeA "data-href =" Geskiedenis / onderwerpe / groot-depressie / videos / FDR-'n-stem-van-hoop "href =" # "data-module-ID = "528e394da93ae" data-id = "21102054" data-status = "video" data-release-url = "link. theplatform / s / xc6n8B / 7NBQi47A5_LW? oorskakel = hdsassetTypes = medium_video_akmbr = truemetafile = vals" data-duur = " 5min "data-gradering =" TV-PG "> Speel video FDR: 'n Stem van Hoop 5min Mini-biografie oor die lewe van Franklin D. Roosevelt. Seisoen 1, Episode 0 (5min) "Rel =" popover "class =" videoThumbNail duim-box sizeA "data-href =" Geskiedenis / onderwerpe / groot-depressie / videos / Franklin-d-Roosevelt "href =" # "data-module-id =" 528e394da93ae " data-id = "264438851589" data-status = "video" data-release-url = "link. theplatform / s / xc6n8B / LhpuKbHVW6Wh? oorskakel = hdsassetTypes = medium_video_s3mbr = truemetafile = vals" data-duur = "5min" data - gradering = "TV-PG"> Speel video Franklin D. Roosevelt 5min President Franklin Roosevelt skep 'n reeks van programme wat ontwerp is om te help Amerika hanteer, en te herstel van die Groot Depressie. Seisoen 0, Episode 0 (3min) "Rel =" popover "class =" videoThumbNail duim-box sizeA "data-href =" Geskiedenis / onderwerpe / groot-depressie / videos / die nuwe-transaksie "href =" # "data-module-id =" 528e394da93ae " data-id = "21119328" data-status = "video" data-release-url = "link. theplatform / s / xc6n8B / bwAiq_pRriwg? oorskakel = hdsassetTypes = medium_video_akmbr = truemetafile = vals" data-duur = "3min" data - gradering = "TV-PG"> Speel video Die New Deal 3min Gestig in 1933, die Nasionale Recovery Administrasie (NPA) was 'n belangrike komponent van President Franklin Rooseveltx27; s New Deal-program wat ontwerp is om die gevolge van die Groot Depressie te bekamp. Seisoen 0, Episode 0 (3min) "Rel =" popover "class =" videoThumbNail duim-box sizeA "data-href =" Geskiedenis / onderwerpe / groot-depressie / videos / nasionale-herstel-administrasie-geskape "href =" # "data-module-id =" 528e394da93ae "data-id =" 21125597 "data-status =" video "data-release-url =" link. theplatform / s / xc6n8B / 7EKpssqKvvJl? oorskakel = hdsassetTypes = medium_video_akmbr = truemetafile = vals "data-duur =" 3min " data-gradering = "TV-PG"> Speel video Nasionale Recovery Administrasie geskep 3min Die Amerikaanse volk staan ​​vasgenael voor hul radio's as Franklin D. Roosevelt gedoen sy eerste Fireside Chat, waarin hy moedeloos skutting en geïnspireer hernieude vertroue in banke. Seisoen 0, Episode 0 (2min) "Rel =" popover "class =" videoThumbNail duim-box sizeA "data-href =" Geskiedenis / onderwerpe / groot-depressie / videos / FDR-lewer-eerste-haard-chat "href =" # "data-module-ID = "528e394da93ae" data-id = "21133251" data-status = "video" data-release-url = "link. theplatform / s / xc6n8B / uYfuDWhEJFE4? oorskakel = hdsassetTypes = medium_video_akmbr = truemetafile = vals" data-duur = " 2min "data-gradering =" TV-PG "> Speel video Franklin D. Rooseveltx27; s Eerste Fireside Chat 2min Franklin en Eleanor Roosevelt was bekend vir hartlik verwelkom gaste na die Wit Huis. Seisoen 1, Episode 0 (3min) "Rel =" popover "class =" videoThumbNail duim-box sizeA "data-href =" Geskiedenis / onderwerpe / groot-depressie / videos / a-warm-Roosevelt-welkom "href =" # "data-module-id =" 528e394da93ae "data-id =" 13677123787 "data-status =" video "data-release-url =" link. theplatform / s / xc6n8B / 1gknzINgomlT? oorskakel = hdsassetTypes = medium_video_akmbr = truemetafile = vals "data-duur =" 3min " data-gradering = "TV-14"> Speel video N warm Roosevelt Welkom 3min Gesinne is uit die eens vrugbare groot vlaktes gedryf deur massiewe stofwolke - een wat gestyg tot 10,000 voet en so ver as New York bereik. Seisoen 1, Episode 0 (3min) "Rel =" popover "class =" videoThumbNail duim-box sizeA "data-href =" Geskiedenis / onderwerpe / groot-depressie / videos /-Amerika-swart-blizzard "href =" # "data-module-id =" 528e394da93ae " data-id = "21102218" data-status = "video" data-release-url = "link. theplatform / s / xc6n8B / q7FLMtFdyoFH? oorskakel = hdsassetTypes = medium_video_akmbr = truemetafile = vals" data-duur = "3min" data - gradering = "TV-PG"> Speel video Stofstorms Strike Amerika 3min Dit kan nie die huis gewees het om die president tot 1800 of selfs genoem die Withuis tot 1901, maar dit bly 'n simbool van vryheid en demokrasie oor die hele wêreld. Seisoen 0, Episode 0 (2min) "Rel =" popover "class =" videoThumbNail duim-box sizeA "data-href =" Geskiedenis / onderwerpe / groot-depressie / videos / dekonstruksie-geskiedenis-wit-huis "href =" # "data-module-id =" 528e394da93ae "data-id =" 21146866 "data-status =" video "data-release-url =" link. theplatform / s / xc6n8B / 5U5vpTKnwSXj? oorskakel = hdsassetTypes = medium_video_akmbr = truemetafile = vals "data-duur =" 2min " data-gradering = "TV-14"> Speel video Dekonstruksie Geskiedenis: Wit Huis 2min In die vroeë 1930x27; s, elke lente in die Tennessee River Valley gebring op 'n aanslag van reën wat ses voet elke jaar beloop. Roosevelt het die Tennessee Valley Authority om die probleem op te los. Seisoen 0, Episode 0 (3min) "Rel =" popover "class =" videoThumbNail duim-box sizeA "data-href =" Geskiedenis / onderwerpe / groot-depressie / videos / Tennessee-vallei-owerheid --- nature-power ingespan "href =" # "data - Module-id = "528e394da93ae" data-id = "21116021" data-status = "video" data-release-url = "link. theplatform / s / xc6n8B / QI3BcaF5xrRn? oorskakel = hdsassetTypes = medium_video_akmbr = truemetafile = vals" data - duration = "3min" data-gradering = "TV-PG"> Speel video Tennessee Valley Authority - Naturex27; s Power ingespan 3min Na Franklin D. Roosevelt is herkies in een van die grootste verskuiwings in die Amerikaanse geskiedenis, het hy 'n verrassend wankelrige tweede kwartaal. Seisoen 1, Episode 0 (1min) "Rel =" popover "class =" videoThumbNail duim-box sizeA "data-href =" Geskiedenis / onderwerpe / groot-depressie / videos / fdrs-wankelrige-tweede termyn "href =" # "data-module-id =" 528e394da93ae "data-id =" 21134943 "data-status =" video "data-release-url =" link. theplatform / s / xc6n8B / zcdlbNmGluJv? oorskakel = hdsassetTypes = medium_video_akmbr = truemetafile = vals "data-duur =" 1min " data-gradering = "TV-PG"> Speel video Franklin D. Rooseveltx27; s Tweede presidensiële termyn 1min Vind uit hoe Franklin D. Roosevelt het gereageer op 'n kommunistiese deur sy teenstanders genoem tydens sy 1936 presidensiële veldtog. Seisoen 0, Episode 0 (2min) "Rel =" popover "class =" videoThumbNail duim-box sizeA "data-href =" Geskiedenis / onderwerpe / groot-depressie / videos / presidente-FDR-ontken-kommunistiese-agenda "href =" # "data-module-ID = "528e394da93ae" data-id = "21147557" data-status = "video" data-release-url = "link. theplatform / s / xc6n8B / bi63c_eAIwH2? oorskakel = hdsassetTypes = medium_video_akmbr = truemetafile = vals" data-duur = " 2min "data-gradering =" TV-PG "> Speel video Franklin D. Roosevelt Denies Kommunistiese Agenda 2min Hoe het Franklin D. Rooseveltx27; s buigsaamheid en charisma help hom die uitdagings van sy presidentskap te pak? Seisoen 0, Episode 0 (4min) "Rel =" popover "class =" videoThumbNail duim-box sizeA "data-href =" Geskiedenis / onderwerpe / groot-depressie / videos / Franklin-Roosevelt-maklik-sjarme "href =" # "data-module-id =" 528e394da93ae "data-id =" 21136765 "data-status =" video "data-release-url =" link. theplatform / s / xc6n8B / EL2Lmr3pWPzl? oorskakel = hdsassetTypes = medium_video_akmbr = truemetafile = vals "data-duur =" 4min " data-gradering = "TV-PG"> Speel video Franklin D. Rooseveltx27; s Persoonlike Krag 4min Allison Moorer sing die Groot Depressie volkslied, Brother, kan jy spaar 'n sent? Seisoen 0, Episode 0 (3min) "Rel =" popover "class =" videoThumbNail duim-box sizeA "data-href =" Geskiedenis / onderwerpe / groot-depressie / videos / broer-kan-jy-wil-n-sent "href =" # "data-module - id = "528e394da93ae" data-id = "21149064" data-status = "video" data-release-url = "link. theplatform / s / xc6n8B / 6rc__AVsKMLu? oorskakel = hdsassetTypes = medium_video_akmbr = truemetafile = vals" data-duur = "3min" data-gradering = "TV-PG"> Speel video Broer, kan jy spaar 'n Dime 3min Op 9 Mei 1934 'n reuse storm opgestaan ​​uit die groot vlaktes. 'N dreigende muur van grond en stof onder leiding oos regoor die land, dik genoeg is om te sluit uit die son. Seisoen 0, Episode 0 (3min) "Rel =" popover "class =" videoThumbNail duim-box sizeA "data-href =" Geskiedenis / onderwerpe / groot-depressie / videos / swart-blizzard "href =" # "data-module-id =" 528e394da93ae "data - id = "21144112" data-status = "video" data-release-url = "link. theplatform / s / xc6n8B / NdwSjLPEc5Yb? oorskakel = hdsassetTypes = medium_video_akmbr = truemetafile = vals" data-duur = "3min" data-gradering = "TV-PG"> Speel video Swart Blizzard 3min Danny Glover voer 'n Langston Hughes gedig geïnspireer deur onvervulde beloftes aan die armes. Seisoen 0, Episode 0 (3min) "Rel =" popover "class =" videoThumbNail duim-box sizeA "data-href =" Geskiedenis / onderwerpe / groot-depressie / videos / die-ballade-van-Roosevelt "href =" # "data-module-id =" 528e394da93ae "data-id =" 21135615 "data-status =" video "data-release-url =" link. theplatform / s / xc6n8B / uR2Cwk1I5AqV? oorskakel = hdsassetTypes = medium_video_akmbr = truemetafile = vals "data-duur =" 3min " data-gradering = "TV-14"> Speel video Die Ballade van Roosevelt 3min Kathleen Chalfant voer die woorde van 'n 1800-aktivis oor hoe Wall Street loop Amerika. Seisoen 0, Episode 0 (3min) "Rel =" popover "class =" videoThumbNail duim-box sizeA "data-href =" Geskiedenis / onderwerpe / groot-depressie / videos / muur-straat-besit-die-land "href =" # "data-module-ID = "528e394da93ae" data-id = "21150134" data-status = "video" data-release-url = "link. theplatform / s / xc6n8B / YNK5ExIEmhbB? oorskakel = hdsassetTypes = medium_video_akmbr = truemetafile = vals" data-duur = " 3min "data-gradering =" TV-PG "> Speel video Wall Street Besit die Land 3min Swart Donderdag bring die roaring twenties 'n skreeuende halt, lui 'n wêreldwye ekonomiese depressie. Seisoen 0, Episode 0 (3min) "Rel =" popover "class =" videoThumbNail duim-box sizeA "data-href =" Geskiedenis / onderwerpe / groot-depressie / videos / 1929-voorraad-mark-ongeluk "href =" # "data-module-id =" 528e394da93ae "data-id =" 21153233 "data-status =" video "data-release-url =" link. theplatform / s / xc6n8B / aKDMYQHc0UIN? oorskakel = hdsassetTypes = medium_video_akmbr = truemetafile = vals "data-duur =" 3min " data-gradering = "TV-14"> Speel video 1929 ineenstorting 3min StacyAnn Chin voer 'n brief geskryf deur Japannese aktivis Yuri Kochiyama besonderhede 'n Japannese Amerikaners ervarings met interneringskamp tydens die Tweede Wêreldoorlog. Seisoen 0, Episode 0 (3min) "Rel =" popover "class =" videoThumbNail duim-box sizeA "data-href =" Geskiedenis / onderwerpe / groot-depressie / videos / destydse gekom-oorlog "href =" # "data-module-id =" 528e394da93ae " data-id = "21114109" data-status = "video" data-release-url = "link. theplatform / s / xc6n8B / 4bwMtDSfGCS4? oorskakel = hdsassetTypes = medium_video_akmbr = truemetafile = vals" data-duur = "3min" data - gradering = "TV-PG"> Speel video Toe kom die Tweede 3min In 1942, is duisende van die Japannese Amerikaners wat in die Verenigde State van Amerika gedwing om in die oorlog hervestiging kampe. Seisoen 1, Episode 0 (3min) "Rel =" popover "class =" videoThumbNail duim-box sizeA "data-href =" Geskiedenis / onderwerpe / groot-depressie / videos / Japanese-interneringskamp-in-Amerika "href =" # "data-module-id =" 528e394da93ae "data-id =" 21114326 "data-status =" video "data-release-url =" link. theplatform / s / xc6n8B / GLA6eMK5ycVp? oorskakel = hdsassetTypes = medium_video_akmbr = truemetafile = vals "data-duur =" 3min " data-gradering = "TV-PG"> Speel video Japannese Interne in Amerika 3min Gebou gedurende die Groot Depressie, Hoover Dam is 'n wonder van ingenieurswese en arbeid. Seisoen 1, Episode 0 (5min) "Rel =" popover "class =" videoThumbNail duim-box sizeA "data-href =" Geskiedenis / onderwerpe / groot-depressie / videos / die-Hoover-dam "href =" # "data-module-id =" 528e394da93ae " data-id = "21095374" data-status = "video" data-release-url = "link. theplatform / s / xc6n8B / AehNxTmlBp2O? oorskakel = hdsassetTypes = medium_video_akmbr = truemetafile = vals" data-duur = "5min" data - gradering = "TV-PG"> Speel video Hoover Dam 5min Eleanor Roosevelt het gekom om te definieer wat dit beteken om die eerste dame van die Verenigde State van Amerika wees. Sy ondersteun haar husbandx27; s New Deal beleid, en het 'n advokaat vir burgerregte in Amerika. Maar het jy geweet dat sy was die eerste presidentsvrou, pers konferensies in die Wit Huis? Seisoen 1, Episode 0 (2min) "Rel =" popover "class =" videoThumbNail duim-box sizeA "data-href =" Geskiedenis / onderwerpe / groot-depressie / videos / die-Roosevelt "href =" # "data-module-id =" 528e394da93ae "data - id = "21195334" data-status = "video" data-release-url = "link. theplatform / s / xc6n8B / sjCr9le5QbSI? oorskakel = hdsassetTypes = medium_video_akmbr = truemetafile = vals" data-duur = "2min" data-gradering = "TV-PG"> Speel video Eleanor Rooseveltx27; s Press konferensies 2min Kyk na die toespraak wat deur Franklin D. Roosevelt by die konferensie in Moskou tydens die Tweede Wêreldoorlog. Seisoen 0, Episode 0 (2min) "Rel =" popover "class =" videoThumbNail duim-box sizeA "data-href =" Geskiedenis / onderwerpe / groot-depressie / videos / Roosevelt-on-Moskou-konferensie "href =" # "data-module-id =" 528e394da93ae "data-id =" 21125557 "data-status =" video "data-release-url =" link. theplatform / s / xc6n8B / zKG3BTk4pQY9? oorskakel = hdsassetTypes = medium_video_akmbr = truemetafile = vals "data-duur =" 2min " data-gradering = "TV-PG"> Speel video Franklin D. Roosevelt by die Moskou-konferensie 2min Die beeld Migrerende Moeder is een van 'n reeks foto's wat Dorothea Lange het in Februarie of Maart 1936 Nipomo, Kalifornië. Seisoen 0, Episode 0 (4min) "Rel =" popover "class =" videoThumbNail duim-box sizeA "data-href =" Geskiedenis / onderwerpe / groot-depressie / videos / Migrerende-ma-foto "href =" # "data-module-id =" 528e394da93ae " data-id = "21119926" data-status = "video" data-release-url = "link. theplatform / s / xc6n8B / cFUMmdF_7S8w? oorskakel = hdsassetTypes = medium_video_akmbr = truemetafile = vals" data-duur = "4min" data - gradering = "TV-PG"> Speel video Migrerende Moeder Foto 4min Na afloop van die bombardering van Pearl Harbor op 7 Desember 1941 President Franklin Roosevelt verbind Amerikaanse magte om die Geallieerde oorsaak in die Tweede Wêreldoorlog. Seisoen 0, Episode 0 (5min) "Rel =" popover "class =" videoThumbNail duim-box sizeA "data-href =" Geskiedenis / onderwerpe / groot-depressie / videos /-Amerika-gaan-wêreld-oorlog-II "href =" # "data-module-ID = "528e394da93ae" data-id = "152378435698" data-status = "video" data-release-url = "link. theplatform / s / xc6n8B / 08Ajj2Z2D8ip? oorskakel = hdsassetTypes = medium_video_akmbr = truemetafile = vals" data-duur = " 5min "data-gradering =" TV-PG "> Speel video Amerika Betree die Tweede Wêreldoorlog 5min Die nuwe Amerikaanse Kongres, deur die mense in Franklin D. Rooseveltx27 gekies; s administrasie, wat versamel is by die Capitol sy inspirerende boodskap van moed en hoop hoor. Seisoen 0, Episode 0 (2min) "Rel =" popover "class =" videoThumbNail duim-box sizeA "data-href =" Geskiedenis / onderwerpe / groot-depressie / videos / Roosevelt-verslae om te kongres "href =" # "data-module-id =" 528e394da93ae "data-id =" 21132592 "data-status =" video "data-release-url =" link. theplatform / s / xc6n8B / OjqtDM6B0lDe? oorskakel = hdsassetTypes = medium_video_akmbr = truemetafile = vals "data-duur =" 2min " data-gradering = "TV-PG"> Speel video Franklin D. Roosevelt verslae aan die New American Kongres 2min Henry neem 'n nader kyk na die dikwels vergete verhaal van die man wat probeer om FDR doodmaak, insluitend parmantige state die sluipmoordenaar se op sy eie verhoor. Seisoen 1, Episode 0 (3min) "Rel =" popover "class =" videoThumbNail duim-box sizeA "data-href =" Geskiedenis / onderwerpe / groot-depressie / videos / die-verhoor-van-fdrs-sou-wees-sluipmoordenaar "href =" # "data - Module-id = "528e394da93ae" data-id = "52131395531" data-status = "video" data-release-url = "link. theplatform / s / xc6n8B / ZF0qkW_jI4QF? oorskakel = hdsassetTypes = medium_video_akmbr = truemetafile = vals" data - duration = "3min" data-gradering = "TV-PG"> Speel video Die verhoor van FDRx27; s sou wees Moordenaar 3min Ondersoek President Franklin D. Rooseveltx27; s rol in die Tweede Wêreldoorlog. Vind uit hoe hy die Verenigde State gelei van isolasionisme om 'n oorwinning. Seisoen 0, Episode 0 (4min) "Rel =" popover "class =" videoThumbNail duim-box sizeA "data-href =" Geskiedenis / onderwerpe / groot-depressie / videos / FDR-die-oorlog-jaar "href =" # "data-module-id =" 528e394da93ae "data-id =" 21158605 "data-status =" video "data-release-url =" link. theplatform / s / xc6n8B / uns5hCVyvnWB? oorskakel = hdsassetTypes = medium_video_akmbr = truemetafile = vals "data-duur =" 4min " data-gradering = "TV-PG"> Speel video Franklin D. Roosevelt: Die Tweede Wêreldoorlog Jare 4min In 1933, Italiaanse immigrant Giuseppe Zangara probeer vermoor president Franklin D. Roosevelt. Seisoen 0, Episode 0 (3min) "Rel =" popover "class =" videoThumbNail duim-box sizeA "data-href =" Geskiedenis / onderwerpe / groot-depressie / videos / poging tot dood-Franklin-Roosevelt "href =" # "data-module-ID = "528e394da93ae" data-id = "21120887" data-status = "video" data-release-url = "link. theplatform / s / xc6n8B / AMAGwU02zEOp? oorskakel = hdsassetTypes = medium_video_akmbr = truemetafile = vals" data-duur = " 3min "data-gradering =" TV-PG "> Speel video Probeer om dood te maak Franklin Roosevelt 3min Uittreksels uit Franklin D. Rooseveltx27; s eerste intreerede op Saterdag 4 Maart, 1933. Seisoen 0, Episode 0 (3min) "Rel =" popover "class =" videoThumbNail duim-box sizeA "data-href =" Geskiedenis / onderwerpe / groot-depressie / videos / eerste-adres-Franklin-d-Roosevelt "href =" # "data-module-ID = "528e394da93ae" data-id = "21129109" data-status = "video" data-release-url = "link. theplatform / s / xc6n8B / 8a97cdBfbOyw? oorskakel = hdsassetTypes = medium_video_akmbr = truemetafile = vals" data-duur = " 3min "data-gradering =" TV-PG "> Speel video Intreerede: Franklin D. Roosevelt 3min Neem 'n blik op die gebeure wat gelei het tot die bombardering van Pearl Harbor, wat President Roosevelt gevra om oorlog te verklaar op die Japannese en betree die Tweede Wêreldoorlog. Seisoen 0, Episode 0 (3min) "Rel =" popover "class =" videoThumbNail duim-box sizeA "data-href =" Geskiedenis / onderwerpe / groot-depressie / videos / Japanese-diplomate-kom-in-ons "href =" # "data-module-ID = "528e394da93ae" data-id = "21113450" data-status = "video" data-release-url = "link. theplatform / s / xc6n8B / Wlnv759uESQi? oorskakel = hdsassetTypes = medium_video_akmbr = truemetafile = vals" data-duur = " 3min "data-gradering =" TV-PG "> Speel video Franklin D. Roosevelt en Pearl Harbor 3min Franklin D. Rooseveltx27; s in staat hantering van twee groot krisisse, die depressie en die Tweede Wêreldoorlog, het hom 'n nalatenskap as een van die grootste Amerikaanse multi-termyn presidente. Seisoen 1, Episode 0 (2min) "Rel =" popover "class =" videoThumbNail duim-box sizeA "data-href =" Geskiedenis / onderwerpe / groot-depressie / videos / fdrs kwart termyn-en-nalatenskap "href =" # "data-module-ID = "528e394da93ae" data-id = "21147078" data-status = "video" data-release-url = "link. theplatform / s / xc6n8B / DzEyLdKCjfMN? oorskakel = hdsassetTypes = medium_video_akmbr = truemetafile = vals" data-duur = " 2min "data-gradering =" TV-PG "> Speel video Franklin D. Rooseveltx27; s Laaste presidensiële termyn 2min "Rel =" popover "class =" videoThumbNail duim-box sizeA "data-href =" Geskiedenis / onderwerpe / groot-depressie / videos / FDR-waarsku-van-lang-moeilik-oorlog "href =" # "data-module - id = "528e394da93ae" data-id = "21135809" data-status = "video" data-release-url = "link. theplatform / s / xc6n8B / NiIvTHctxK9m? oorskakel = hdsassetTypes = medium_video_akmbr = truemetafile = vals" data-duur = "1min" data-gradering = "TV-PG"> Speel video Franklin D. Roosevelt waarsku van Moeilike Oorlog 1min


No comments:

Post a Comment